top of page

市場リサーチグループ

公開·86名のメンバー

Instagram volgers

Hallo allemaal! Ik ben een beginnende content creator uit Nederland en ik wil heel graag mijn Instagram-account laten groeien met écht Nederlandse volgers. Momenteel heb ik rond de 500 volgers, maar dat zijn vooral vrienden, familie en wat internationale mensen die toevallig langskomen. Ik post regelmatig over Nederlandse lifestyle, reizen door ons mooie land (denk aan tulpenvelden, grachten in Amsterdam, strandwandelingen in Zeeland en typisch Nederlandse recepten zoals stroopwafels of erwtensoep), maar het lukt me maar niet om meer lokale volgers aan te trekken. Ik probeer hashtags zoals #Nederland, #DutchLife, #Holland, #InstaNederland en #NederlandseFotografie, ik collab met kleine Nederlandse influencers, post stories met polls over Nederlandse onderwerpen, en ik reageer op posts van anderen in het Nederlands. Maar de groei gaat super langzaam, soms maar 5-10 volgers per week. Ik heb gehoord van organische methodes zoals reels maken met trending Nederlandse muziek (bijv. van Marco Borsato of Snelle), giveaways met Nederlandse prijzen, of adverteren via Instagram Ads gericht op Nederland. Maar ik vraag me af: wat is nou echt de allerbeste, snelste en meest effectieve manier om duizenden Nederlandse volgers te krijgen zonder dat het fake lijkt of tegen de regels ingaat? Hebben jullie tips, trucs, tools of diensten die werken specifiek voor de Nederlandse markt? Ik wil graag een community opbouwen van mensen die echt geïnteresseerd zijn in Nederlandse content, zodat ik later misschien samenwerkingen kan doen met merken als Albert Heijn, KLM of lokale toerismebureaus. Alvast bedankt voor jullie advies, ik lees alle reacties graag!

Micfey24
3 日前

Si quieres ver películas en tu dispositivo Android sin interrupciones, te recomiendo visitar https://xupertvandroid.com/, donde encontrarás opciones actualizadas y totalmente compatibles.

bottom of page